اسیاب 150 گرم روگن مدل RU-2850

اسیاب 150 گرم روگن مدل RU-2850 برای تهیه انواع ادویه ها تولید و طراحی شده است.این دستگاه بسیار پر قدرت است و قاابلیت استفاده بسیار راحت و اسانی دارد.روگن 2850 تیغه فولادی 6 لبه دارد که سخت ترنی مواد را نیز پودر می کند.

ادامه مطلبShow less
مرجع:
rugen-ru-2850
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
توضیحات


قابلیت های اسیاب روگن مدل RU-2850

اسیاب 150 گرم روگن مدل RU-2850 برای استفاده های خانگی تولید و طراحی شده است ولی از کیفیت ساخت بسیار بالایی ، درست به مانند نمونه های صنعتی برخودار است.بدنه تمام استیل انرا به دستگاهی حرفه ای و با کیفیت تبدیل کرده است و به گونه ای ، ظاهر ان بیانگر قدرت و توان بسیار بالای موتور ان است.شرکت روگن آلمان این اسیاب خودار به موتور 1000 وات مجهز کرده است و این اطمینان را به کاربر داده است که می توان هر ماده غذایی را با ان به راحتی پودر کرد.ظرفیت مخزن این اسیاب 150 گرم است و برای اسیاب کردن در حجم کم بهترین گزینه است.قسمت مخزن این دستگاه نیز از جنس استیل کاملا ضد زنگ است و در نتیجه دارای استانداردهای سلامت و بهداشتی نیز می باشد.اسیاب روگن 2850 را با گارانتی معتبر خریداری کنید.

برای مشاهده این محصول در سایت رسمی روگن اینجا کلیک کنید



طراحی اسیاب روگن RU-2850

اسیاب 150 گرم روگن RU-2850 تیغه هایی فولادی دارد تا در برابر سخت ترین موادی که داخل مخزن ان قرار می گیرد مقاومت و دوام لازم را داشته باشد.تیغه های این اسیاب علاوه بر جنس بسیار مقاوم و با کیفیتی که دارند از طراحی مناسبی نیز برخودار هستند و به صورت 6 لبه ساخته شده اند تا همزمان با افزایش کیفیت و سرعت کار باعث به دست امدن پودر یک دست شوند.

این اسیاب شرکت RUGEN توسط یک دکمه که در پایین ان قرار دارد روشن و خاموش می شود و با کمک ولوم چرخشی در نظر گرفته شده می توان سرعت چرخش تیغه را نیز تنظیم کرد.این را نیز باید اضافه کنیم که درپوش مخزن ان توسط قلابک هایی که دارد به خوبی بسته می شود و هیچ گونه نشت مواد داخل را به بیرون ندارد.

اگر شما هم اعتقاد دارید که عطر و مزه ادویه های تازه اسیاب شده متفاوت با ادویه های از قبل اماده شده در فروشگاه ها و عطاری هاست پس بهتر است با خرید اسیاب 1000 وات روگن از این به بعد از دانه های تازه ، ادویه های خوش عطر و طعم را خودتان در منزل درست کنید.اسیاب روگن RU-2850 با طراحی بسیار جمع و جور و قدرت مناسبی که دارد می تواند برای تهیه انواع ادویه جات در خانه مورد استفاده باشد.

ویژه گی های اسیاب  روگن 2850:

  • مخزن با گنجایش 150 گرم و مناسب برای استفاده های خانگی

  • موتور پر قدرت 1000 وات

  • بدنه تمام استیل ضد زنگ و مقاوم

  • درپوش با قابلیت بسته و بسته شدن اسان به کمک قلابک

  • تیغه های 6 لبه فولادی ضد زنگ

  • قطعات و لوازم جانبی مختلف

  • قابلیت اسیاب کردن انواع مواد سخت مانند زرد چوبه ، زنجبیل ، سنجد و ...
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
rugen-ru-2850
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
اسیاب 400 گرم پروفی مکس PROFI MAX اسیاب 400 گرم پروفی مکس PROFI MAX اسیاب 400 گرم پروفی مکس PROFI MAX
ناموجود
دوست داشتن
0 تومان (بدون مالیات)

اسیاب پروفی مکس مدل PM 400 دارای توان موتور 1600 وات است و یکی از اسیاب های حرفه ای برای تهیه ادویه و پودر کردن مواد مختلف است.مخزن این اسیاب 400 گرم ظرفیت دارد و دارای تیغه های ساخته شده از فولاد است.این دستگاه بدنه ای ساخته شده از فلز دارد و به حالت گهواره ای است.

دوست داشتن
آسیاب پروفی کوک مدل PC-KSW1021 آسیاب پروفی کوک مدل PC-KSW1021 آسیاب پروفی کوک مدل PC-KSW1021
دوست داشتن
2,500,000 تومان (بدون مالیات)

آسیاب پروفی کوک مدل PC-KSW1021 یک دستگاه پرکاربرد برای استفاده در آشپزخانه می باشد که دارای توان 200وات قدرت موتور می باشد. جنس بدنه و مخزن ها از استیل ضد زنگ می باشد. وزن آن برابر 0.9کیلوگرم است. بسیار سبک و قابل حمل راحت است. یکی از بهترین دستگاه های مختص آسیاب موادی همچون قهوه و آجیل و ادویه جات است

دوست داشتن
آسیاب دلمونتی مدل DL 125 آسیاب دلمونتی مدل DL 125 آسیاب دلمونتی مدل DL 125
دوست داشتن
2,500,000 تومان (بدون مالیات)

اسیاب برقی دلمونتی مدل DL125 دارای موتور پر قدرت 220 وات گزینه ای مناسب برای اسیاب کردن و تهیه ادویه های خانگی است.این دستگاه بدنه ای از جنس استیل دارد و بسیار کم حجم و جمع و جور است.مخزن ان 70 گرم ظرفیت دارد و به راحتی نیز می توان انرا از بدنه اصلی جدا کرد.تیغه هم از فولاد ساخته شده و بسیار مقاوم است.

دوست داشتن

فهرست

از زبان مشتریان

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم