بخارشوی و تی کش بیسل Power Fresh Slim 2718z

بخارشوی و تی کش بیسل Power Fresh Slim 2718Z دستگاهی کم نظیر از برند بیسل Bissell امریکا است.این هم یک بخارشو با قابلیت استفاده به صورت دستی و همزمان یک تی بخار است.با وجود این بخارشو سه کاره دیگر نیاز به استفاده از روش های سنتی برای تمیز کردن خانه خود نخواهید داشت.

ادامه مطلبShow less
مرجع:
bissell power fresh slim 2718
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
نام تجاری:
9,100,000 تومان (بدون مالیات)
اضافه به مقایسه0
توضیحات

بخارشوی بیسل مدل Power Fresh Slim 2781z  پاور فرش اسلیم نوعی دیگر از دستگاه های نظافتی برند محبوب BISSELL است.این در واقع یک بخارشوی سه کاره یا 3 IN 1 است.از این دستگاه می توان برای نظافت سطوح سرامیک دار ، سنگی و پارکت دار استفاده کرد.قدرت بخار خارج شده از این بخارشوی ایستاده بیسل 46 گرم بر دقیقه است.با توجه به نیاز می توان از روی دسته حجم خروجی بخار را نیز در دو سطح تنظیم  کرد.

مشاهده این محصول در سایت امازون

بخارشوی بیسل power fresh Slim

تی کش بیسل پاور فرش اسلیم به شما امکان می دهد بدون استفاده از مواد شوینده و شیمیایی به نظافت خانه و اتاق های خود بپردازید.بیسل این دستگاه را به گونه ای طراحی کرده است که کاربر به راحتی ازان استفاده کند و کمترین میزان فشار را تحمل کند.بخارشوی سه کاره بیسل از متریال با کیفیت و در عین با وزن کم ساخته شده است.قسمت سری ان به صورت چهار طرفه قابلیت تا شدن دارد و در نتیجه برای دسترسی به جاهایی مانند زیر کابینت ها و ... مشکلی نخواهید داشت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
bissell power fresh slim 2718

مشخصات

برند
بیسل
نوع محصول
بخارشوی و تی کش
مدل
power fresh slim
رنگ بدنه
مشکی و ابی
توان دستگاه
1600 وات
قابلیت ها
دارای سری های مختلف برای استفاده از حالت بخارشوی دستی - اماده شده بخار در 30 ثانیه
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
4,470,000 تومان (بدون مالیات)

بخارشو فکر الینا کلین ALINA CLEAN یا بخارشو فکر آلینا کلین در واقع یک تی بخار حرفه ای با کارایی مناسب است.توان این دستگاه 1300 وات است و فقط 30 ثانیه زمان لازم است تا بخار ان اماده استفاده شود.طراحی منحصربفرد این بخارشو می تواند تمیز کردن و نظافت قسمت های مختلف خانه شما را به اسان ترین شکل ممکن امکان پذیر کند.

دوست داشتن
جاروشارژی سه کاره بیسل مدل کراس ویو جاروشارژی سه کاره بیسل مدل کراس ویو جاروشارژی سه کاره بیسل مدل کراس ویو
جدید
دوست داشتن
16,500,000 تومان (بدون مالیات)

جاروشارژی سه کاره بیسل مدل کراس ویو دستگاهی سه کاره با قابلیت جارو کردن زباله های خشک و مایعات است.این دستگاه هم چنین می تواند به خوبی سطوح سخت مانند سرامیک و سنگ های کف اتاق ها را شست و شو دهد و هر نوع لکه و کثیفی را بر روی انها پاک کند.

دوست داشتن
بخارشو سیلورکرست SDR 1100 B2 بخارشو سیلورکرست SDR 1100 B2 بخارشو سیلورکرست SDR 1100 B2
دوست داشتن
1,950,000 تومان (بدون مالیات)

بخارشوی سیلورکرست SDF 100 B2 یکی از محصولات بی نظیر این برند خوشنام المانی است.این دستگاه مخصوص استفاده های خانگی و برای استفاده های روزمره ساخته شده است و از کارایی بسیار مناسبی برخوردار است.این بخارشوی دستی دارای توان 1100 وات بوده و دارای مخزن اب 250 میلی لیتر است.این دستگاه هم چنین دارای 4 متر کابل اتصال به برق و سری های مختلف برای نظافت کردن سرامیک ها ، شیشه ، درز و شکاف ها و ... است و می توان از ان برای اتو کرده پرده و پرده ها به حالت اویزان نیز استفاده کرد.

دوست داشتن
بخارشوی فکر مدل MAXICLEAN بخارشوی فکر مدل MAXICLEAN بخارشوی فکر مدل MAXICLEAN
دوست داشتن
5,600,000 تومان (بدون مالیات)

بخارشوی فکر MAXICLEAN در واقع یک تی بخار حرفه ای است که طراحی ان و کارایی ان بسیار منحصر بفرد است.دارای توان 1300 وات است و یک مخزن اب 330 میلی لیتر دارد که در زمان 30 ثانیه بخار ان قابل استفاده است.این دستگاه دارای نشانگر بخار و به حالت دسته بلند و یا ایستاده قابل استفاده است.دارای 10 سری مختلف است که می توان با کمک انها قسمت های مختلف خانه خود را با ان نظافت کنید.

دوست داشتن

فهرست

از زبان مشتریان

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم