جاروبرقی بیسل مدل 2024E

جاروبرقی بیسل مدل 2024E با طراحی منحصربفرد و قدرت مکش بسیار بالا می تواند جایگزین جاروبرقی های معمولی در خانه شما باشد.این جاروبرقی از نوع ایستاده با توان مصرفی بسیار کم 450 وات است.قابلیت استفاده به صورت دسته بلند و بدون دسته را نیز دارد و برای نظافت کردن هر قسمت از خانه شما مناسب است.

ادامه مطلبShow less
مرجع:
BISSELL 2024E
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
نام تجاری:
6,100,000 تومان (بدون مالیات)
اضافه به مقایسه0
توضیحات

معرفی جاروبرقی بیسل مدل 2024E

جاروبرقی بیسل مدل 2024E از نوع پرتابل یا ایستاده است و در واقع یک جاروبرقی دو کاره یا 2 IN 1 از سری Featherweight است.این محصول برند بیسل آمریکا از هر نظر برای نظافت و استفاده های روزمره در خانه شما طراحی ایده الی دارد.جاروبرقی ایستاده بیسل هم امکان استفاده به صورت دسته بلند را دارد و هم امکان استفاده به صورت دستی را دارد.جاروبرقی پرتابل بیسل یک گزینه عالی برای نظافت هر نوع سحطی است و شما می توانید هم سطوح نرم مانند موکت و هم سطوح سخت مانند سرامیک ها را با ان تمیز کنید.بیسل BISSELL یک برند امریکایی است که در زمینه تولید و طراحی دستگاه های نظافتی فعالیت می کند.

جاروبرقی بیسل 2024

طراحی جاروبرقی ایستاده بیسل 2024

جاروبرقی بیسل 2024 همان جاروبرقی هایی است که شما در خانه دارید با این برتری که به حالت کمپکت طراحی شده است.جمع و جور بودن و سبک بودن از قابلیت های این جاروبرقی پرتابل بیسل است.وزن ان فقط 2.0 کیلوگرم است و در نتیجه به سرعت می توان از ان برای نظافت کردن هر قسمتی از خانه استفاده کرد.جاروبرقی ایستاده بیسل دارای شعاع عملکرد 6 متر بوده که موجب افزایش سرعت و راحتی در هنگام استفاده از ان می شود و دیگر برای دسترسی به قسمت های مختلف نگرانی نخواهید داشت.

جاروبرقی بیسل مدل 2024

جاروبرقی دوکاره بیسل 

از مزیت های این جاروبرقی بیسل مدل 2024E دو کاره بودن ان است.می توان از ان به حالت ایستاده استفاده کرد که در این صورت جاروکردن سطح با کمترین زحمت امکان پذیر می شود.هم چنین می توان با جداکردن دسته از ان به حالت دستی نیز استفاده کرد و این برای دسترسی به گوشه ها و داخل قفسه ها بسیار مناسب خواهد بود.برای مشاهده این جاروبرقی در سایت رسمی بیسل اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
BISSELL 2024E

مشخصات

برند
بیسل
نوع محصول
جاروبرقی پرتابل
شناسه کالا
202436549
مدل
2024e
کشور سازنده
امریکا مونتاژ چین
توان دستگاه
450 وات
گنجایش
مخزن زباله 0.5 لیتر
سایر ویژه گی ها
طراحی ایده ال با وزن 2.0 گرم برای نظافت اسان
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
جاروبرقی فکر مدل لاکی LUCKY جاروبرقی فکر مدل لاکی LUCKY جاروبرقی فکر مدل لاکی LUCKY
دوست داشتن
3,600,000 تومان (بدون مالیات)

جاروبرقی فکر مدل LUCKY دارای توان 800 وات است و با اتصال به برق مستقیم کار می کند.این دستگاه دارای کابل اتصال به برق 5 متری است و از طراحی ویژه ای برخودار است به صورتی که استفاده از ان بسیار راحت و سریع است.این جاروبرقی پرتابل هم به صورت دسته بلند و ایستاده قابل استفاده است و هم به صورت دستی نیز کاربرد دارد.سری مثلثی شکل ان به راحتی نظافت گوشه های دیوار را برای شما امکان پذیر می کند.

دوست داشتن
جارو برقی فکر مدل Darky S جارو برقی فکر مدل Darky S جارو برقی فکر مدل Darky S
دوست داشتن
3,249,000 تومان (بدون مالیات)

جاروبرقی پرتابل فکر مدل دارکی اس Darky s برای نظافت قسمت های مختلف خانه طراحی شده است و به دلیل وزن بسیار کمتر نسبت به جاروبرقی های معمولی به صورت روزانه می توان برای نظافت حتی زباله های کم نیز از ان استفاده کرد.این دستگاه توان 800 وات دارد و به دو صورت دسته بلند و دستی قابلیت استفاده دارد.

دوست داشتن
جاروبرقی کرکماز مدل Tempratik A920 جاروبرقی کرکماز مدل Tempratik A920 جاروبرقی کرکماز مدل Tempratik A920
دوست داشتن
5,700,000 تومان (بدون مالیات)

جاروبرقی ایستاده یا جاروبرقی پرتابل کرکماز مدل Tempratik A920 یکی از محصولات جذاب این برند برای نظافت قسمت های مختلف خانه شماست.این جاروبرقی به دلیل نوع طراحی ان که به صورت ایستاده است به ان جاروبرقی عصایی یا پرتابل نیز گفته می شود.این دستگاه دارای توان مصرفی 800 وات است و همزمان دارای 380 وات توان مکش است که تقریبا چیزی از یک جاروبرقی کمتر ندارد.از این جاروبرقی می توانید در دو حالت ایستاده و یا با جدا کردن دسته به صورت دستی نیز استفاده کنید.هم چنین دارای یک پارویی بوده که امکان قابلیت تنظیم فشار هوای ورودی را دارد.این جاروبرقی پرتابل شرکت KORKMAZ دارای یک مخزن با ظرفیت 1 لیتر است که به راحتی قابلیت تخلیه دارد.

دوست داشتن
جاروبرقی پرتابل فکر مدل Starky OKO جاروبرقی پرتابل فکر مدل Starky OKO جاروبرقی پرتابل فکر مدل Starky OKO
دوست داشتن
3,741,000 تومان (بدون مالیات)

جاروبرقی فکر STARKY OKO ساخت ترکیه با توان 800 وات و فیلتر هوا هپا HEPA را با ضمانت اصالت و سلامت از تهراکالا خریداری کنید.در ضمین این محصول دارای گارانتی 18 ماه بوده و شما بعد از دریافت محصول باید با شرکت سرویس دهنده تماس گرفته تا نسبت به ثبت و فعال سازی گارانتی اقدام کنند.ارسال به تمام نقاط با پست پیشتاز و امکان تسویه بعد از دریافت کالا برای برخی از شهرها مقدور می باشد.

دوست داشتن
جاروبرقی آاگ مدل VX9-4-8IBX جاروبرقی آاگ مدل VX9-4-8IBX
جدید
دوست داشتن
15,490,000 تومان (بدون مالیات)

جاروبرقی آاگ مدل VX9-4-8IBX از سری جاروبرقی های VX9 برند AEG است.این جاروبرقی دارای توان 2200 وات با قدرت مکش 460 وات است.استفاده از فن اوری ایر اکستریم و وجود موتور پیشرفته با سطح صدای 69 دسی بل امکان نظافت هر نوع سطحی را با حداکثر بهره وری به شما خواهد داد.

دوست داشتن
جاروبرقی ال جی مدل 83209 جاروبرقی ال جی مدل 83209
جدید
دوست داشتن
13,500,000 تومان (بدون مالیات)

جاروبرقی ال جی مدل 83209 با داشتن فن اوری کمپرسور و مخزن زباله یکی از جاروبرقی های محبوب برند ال جی است.این جاروبرقی قابلیت تنظیم و کنترل از روی دسته را نیز دارد . توان مکش ان 420 وات است و دارای دو نوع پاروی معمولی و مخصوص جمع کردن مو است.

دوست داشتن
جاروبرقی سامسونگ SC20M2510WB جاروبرقی سامسونگ SC20M2510WB جاروبرقی سامسونگ SC20M2510WB
جدید
دوست داشتن
5,800,000 تومان (بدون مالیات)

جاروبرقی سامسونگ 2510 که نام کامل ان SC20M2510WB است از جاروبرقی های 2000 وات این شرکت است که در کشور ویتنام مونتاژ می شود.ابعاد کوچک و جمع و جور ان در کنار مشخصات فنی بالا ، انرا به یکی از بهترین جاروبرقی های سامسونگ تبدیل کرده است.

دوست داشتن

فهرست

از زبان مشتریان

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم