اسپرسوساز گاستروبک 42716

اسپرسوساز شرکت گاستروبک مدل 42716 برای استفاده در خانه ، محل کار و کافی شاپ ها طراحی و تولید شده است.این دستگاه با داشتن پمپ با فشار 19 بار قابلیت تهیه اسپرسو ، کاپوچینو ، لاته ، ماکیاتو و حتی اب جوش را نیز دارد.این دستگاه دارای توان 1400 وات بوده و دارای سیستم اماده به کار سریع در 40 ثانیه است.این اسپرسوساز قابلیت استفاده از پودر و پد قهوه را نیز دارد.دارای دو سبد برای یک فنجان و دو فنجان قهوه است.طراحی این اسپرسوساز شرکت Gastroback بسیار دقیق و ماهرانه انجام شده و با داشتن بدنه ای فلزی و عرض کم 15 سانتی متر بسیار راحت در هر قسمتی قابل استفاده است.

ادامه مطلبShow less
مرجع:
GASTROBACK 42716
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
نام تجاری:
0 تومان (بدون مالیات)
ناموجود
اضافه به مقایسه0
توضیحات

معرفی دستگاه اسپرسوساز 19 بار گاستروبک مدل 42716

اگر برای شما هم عطر و طعم نوشیدنی قهوه مهم است حتما باید سراغ یکی از دستگاه های شرکت گاستروبک GASTROBACK المان بروید زیرا دارای کلکسیونی متنوع بوده و می توانید گزینه مورد نظر و مناسب خود را به راحتی از بین انها انتخاب کنید.دستگاه اسپرسوساز گاستروبک 42716 می تواند برای استفاده های خانگی و حتی استفاده از کافی شاپ های کوچک نیز مورد استفاده باشد.بدنه این دستگاه از فلز استیل است که هم زیبایی خاصی به ان بخشیده و هم کارایی و دوام ان نیز تضمین شده است.از این دستگاه می توان برای تهیه نوشیدنی هایی مانند اسپرسو ، کاپوچینو ، لاته و ماکیاتو استفاده کنید و حتی با داشتن قابلیت خروجی اب داغ بسیار مناسب برای تهیه چای و قهوه امریکانو است.این دستگاه فاقد اسیاب بوده و باید از پودر قهوه برای ان استفاده کنید هم چنین دارای قابلیت استفاده از پد قهوه E.S.E را نیز دارد.

اسپرسوساز گاستروبک 42716


قابلیت های اسپرسوساز گاستروبک 42716

این دستگاه دارای طراحی باریک است و فقط 15 سانتی متر عرض دارد بنابراین امکان استفاده از ان چه بر روی کابینت های اشپزخانه شما و یا در محل کار به راحتی فراهم است.وجود نازل بخار با فشار پمپ 19 بار یکی از قابلیت های برجسته این اسپرسوساز است که می تواند با تولید فوم شیر غلیظ لذت کاپوچینو را برای شما متفاوت کند.در مت بالای این دستگاه صفحه گرم نگهدارنده برای فنجان ها قرار دارد و درست در جلوی ان می توان به دکمه ها و کنترل پنل دستگاه دسترسی داشت.اسپرسوساز 42716 گاستروبک دارای مخزن اب 1.5 لیتر است و این دستگاه دارای سیستم پیش دم برای افزایش هر چه بهتر کیفیت قهوه است.

اسپرسوساز گاستروبک 42716

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
GASTROBACK 42716

مشخصات

برند
GASTROBACK
نوع محصول
اسپرسوساز
مدل
42716
ابعاد
۳۱۰x۱۶۰x۳۰۰ سانتی‌متر
جنس بدنه
استیل
توان دستگاه
1400 وات
گنجایش
مخزن اب 1.5 لیتر
تنظیمات
قابلیت تنظیم برای یک و دو فنجان
قابلیت ها
دارای پمپ با فشار 19 بار
سایر ویژه گی ها
طراحی زیبا و باریک
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
اسپرسوساز گاستروبک 42709 اسپرسوساز گاستروبک 42709 اسپرسوساز گاستروبک 42709
ناموجود
دوست داشتن
0 تومان (بدون مالیات)

اسپرسوساز گاستروبک 42709 محصولی مورد علاقه دوستداران نوشیدنی های گرم قهوه است.بدنه تمام فلزی و طراحی عالی ان می توانند در همان نگاه اول نظر شما را به خود جلب کند.این دستگاه قابلیت تهیه اسپرسو،کاپوچینو ، لاته ، ماکیاتو و .. را دارد و دارای سیستم ترمو بلاک گرمایشی برای حداکثر شدن طعم و مزه قهوه است.این اسپرسوساز شرکت GASTROBACK دارای مخزن اب 1.5 لیتر و صفحه گرم نگهدارنده فنجان ها است.کیفیت ساخت دستگاه بسیار بالا بوده و در کنار راحتی کار ان می توان از کارایی بالای ان نیز اسوده خاطر باشد.

دوست داشتن
اسپرسوساز فکر مدل Babila اسپرسوساز فکر مدل Babila اسپرسوساز فکر مدل Babila
دوست داشتن
6,463,000 تومان (بدون مالیات)

اسپرسوساز فکر مدل بابیلا Fakir Babila دستگاهی بسیار خوش ساخت و با طراحی زیبا است که می توان از ان برای تهیه نوشیدنی های مختلف از جمله اسپرسو ، کاپوچینو و لاته استفاده کرد.اسپرسوساز Babila دارای مخزن شیر بوده و با داشتن فشار 15 بار می تواند نوشیدنی شما را با عطر و طعم واقعی ان در کمترین زمان ممکن تهیه کند.از ویژه گی های بارز این اسپرسوساز شرکت فکر داشتن کنترل پنل لمسی با قابلیت انتخاب نوشیدنی ها در اندازه های تک شات و دبل شات است.

دوست داشتن
اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW
دوست داشتن
42,500,000 تومان (بدون مالیات)

دستگاه اسپرسوساز بوش مدل TIS65621RW محصولی برای دوستداران عطر و رایحه واقعی قهوه است.این دستگاه از جمله اسپرسوساز های حرفه ای شرکت BOSCH است که از طراحی زیبایی نیز برخوردار بوده و به راحتی می توانید انرا بر روی کابینت  های اشپزخانه خود قرار دهید و یا حتی در محل کار خود نیز از ان استفاده کنید.این دستگاه دارای توان واقعی 1500 وات است و از یک پمپ دارای فشار 19 بار برخوردار است.این اسپرسوساز بوش قابلیت تهیه نوشیدنی های مختلفی از جمله اسپرسو ، کاپوچینو و لاته و .. را دارد و ویژه گی قابل توجه ان تهیه این نوشیدنی ها از دانه های تازه قهوه است.این دستگاه دارای یک اسیاب حرفه ای با تنظیمات دلخواه شما برای پودر کردن دانه های قهوه است.این اسپرسوساز دارای قابلیت تنظیم نازل خروجی به صورت هوشمند متناسب با لیوان ها است و دارای کنترل پنل با قابلیت تنظیمات مختلف است.

دوست داشتن
اسپرسوساز گاستروبگ 42616 اسپرسوساز گاستروبگ 42616 اسپرسوساز گاستروبگ 42616
دوست داشتن
28,270,000 تومان (بدون مالیات)

اسپرسوساز ساز گاستروبک 42616 دستگاهی حرفه ای برای تهیه نوشیدنی های مختلف از جمله اسپرسو،لاته ، ماکیاتو ، کاپوچینو و حتی اب جوش است.این محصول شرکت GASTROBACK یک گزینه محبوب برای طرفداران نوشیدنی های مشتقات قهوه است.طراحی دستگاه بسیار عالیست و سازنده ان توانایی و تخصص خود را در ساخت این دستگاه به رخ رقبا کشیده است.این اسپرسوساز گاستروبک دارای پمپ با فشار 15 بار واقعی است و به وخوبی می تواند عطر و طعم واقعی قهوه را برای شما عصاره گیری کند.این دستگاه از نظر ظاهری نیز بسیار جذاب است و ساخته شده از فلز استیل است.دارای اسیاب سرخود بوده و به کمک تنظیمات 30 درجه ای ان می توانید میزان پودر شدن دانه های قهوه را دقیقا مطابق نظر خود انجام دهید.هم چنین دارای یک مخزن اب جدا شونده 2.8 لیتر است.

دوست داشتن
اسپرسوساز سنکور مدل SES 4900SS اسپرسوساز سنکور مدل SES 4900SS اسپرسوساز سنکور مدل SES 4900SS
دوست داشتن
9,100,000 تومان (بدون مالیات)

دستگاه اسپرسوساز سنکور مدل SES 4900SS محصولی زیبا ، خوش ساخت و کم نظیر از کمپانی بزرگ SENCOR کشور جمهوری چک است که مونتاژ ان در کشور چین انجام می گیرد.این دستگاه بدنه ای کاملا فلزی و از جنس استیل دارد و می توان از ان چه در دفتر کار و یا منزل استفاده کرد.با توجه به داشتن نازل بخار می توان با ان فوم شیر بسیار غلیظ را برای تهیه کاپوچینو و لاته تهیه کرد.این دستگاه دارای پمپ با فشار 20 بار است و کیفیت نوشیدنی های قابل تهیه با ان بسیار بالاست.

دوست داشتن
اسپرسو ساز سنکور مدل SES4040BK اسپرسو ساز سنکور مدل SES4040BK اسپرسو ساز سنکور مدل SES4040BK
دوست داشتن
8,100,000 تومان (بدون مالیات)

اسپرسو ساز سنکور مدل SES4040BK دارای میزان فشار بخار 20بار است و توان این دستگاه 1450وات است. دارای قابلیت تهیه اسپرسو،کاپوچینو و کافه لاته می باشد.وزن این دستگاه برابر 4.3کیلو گرم با رنگ مشکی است و جنس بدنه ی آن استیل و پلاستیک می باشد. ظرفیت مخزن آب این دستگاه برابر 1.4 لیتر است.دارای مخزن شیر،سینی چکه گیر و سیستم گرم کردن فنجان می باشد. طول سیم برق این دستگاه برابر 1.2 متر است و نوع نازل خروجی آن دوقلو است.

دوست داشتن
اسپرسوساز سنکور مدل SES 4050SS اسپرسوساز سنکور مدل SES 4050SS اسپرسوساز سنکور مدل SES 4050SS
دوست داشتن
8,100,000 تومان (بدون مالیات)

اسپرسوساز سنکور مدل SES 4050SS یکی بهترین دستگاه های نوشیدنی ساز مخصوصا برای استفاده های خانگی است.این دستگاه دارای پمپ با فشار 20 بار بوده و قادر به عصاره گیری قهوه به بهترین شکل ممکن است.این دستگاه دارای طراحی زیبایی نیز بوده و دارای بدنه ای ساخته شده از استیل است.شرکت SENCOR برای تنظیمات اسان این محصول خود برای ان از یک کنترل پنل با دکمه های فشاری استفاده کرده است.از قابلیت های این دستگاه داشتن مخزن شیر برای تهیه فوم شیر به صورت خودکار است.

دوست داشتن
سرویس قابلمه گرانیت زیو مدل Z-7130 سرویس قابلمه گرانیت زیو مدل Z-7130
جدید
دوست داشتن
5,200,000 تومان (بدون مالیات)

ویژه گی های سرویس قابلمه گرانیت زیو مدل Z-7130

  • پوشش گرانیت طبیعی با مقاومت بالا
  • دسته های باکالیت عایق حرارت 
  • کفه های با شعله پخش کن جدید 
  • در دو رنگ کرم و مشکی 
  • دربه های شیشه مقاوم در برابر حرارت 
  • عدم استفاده از مواد شیمیایی و مضر 

دوست داشتن

فهرست

از زبان مشتریان

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم