گوشت کوب روگن مدل RU-2220

گوشت کوب روگن المان مدل RU-2220 دستگاهی با سه عملکرد مختلف است.این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و قطعا شما از نتیجه کار با ان شگفتزده خواهید شد.توان موتور ان 1100 وات است و بسیار پر قدرت و کم صدا است.دارای پایه گوشت کوب و تیغه استیل ضد زنگ است.این محصول قابلیت تنظیم سرعت در 20 درجه را نیز دارد.هم چنین دارای یک همزن و یک خردکن است که به راحتی می توان موتور را بر روی انها قرار داد و استفاده کرد.

ادامه مطلبShow less
مرجع:
Rugen RU-2220
دوست داشتن0
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
نام تجاری:
2,550,000 تومان (بدون مالیات)
اضافه به مقایسه0
توضیحات

مشخصات گوشت کوب سه کاره روگن مدل RU-2220

برای خردکردن ، تهیه پوره سیب زمینی ، همزدن و ... نیازی به تهیه دستگاه های مختلف و مجزا ندارید.گوشت کوب برقی روگن المان مدل RU-2220 دستگاهی سه کاره با طراحی عالی و کارایی فوق العاده است.در ساخت این دستگاه از متریال بسیار با کیفیت و استاندارد استفاده شده است و به دلیل فلزی بودن بدنه ان علاوه بر استحکام مناسب ، ظاهری زیبا و شکیل نیز دارد.این محصول از یک موتور 1100 واتی برخودار است که میزان لرزش ان بسیار کم است و استفاده از برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

گوشت کوب سه کاره روگن مدل RU-2220 متناسب با کاری که می خواهید با ان انجام بدهید نیز قابلیت تنظیم سرعت و قدرت را دارد و برای این کار می توانید از پیچ چرخشی بالای ان استفاده کنید و سرعت موتور را در 20 درجه مختلف تنظیم کنید.پایه گوشت کوب از فلز استیل ضد زنگ ساخته شده است در نتیجه می توان انرا در مواد غذایی سرد و گرم نیز قرار دهید.به همراه این محصول یک لیوان پلاستیکی با گنجایش 600 میلی لیتر برای گوشت کوب نیز قرار دارد.

گوشت کوب Rugen RU-2220 دارای تیغه چهار لبه ای برای افزایش کارایی و راندمان کاری است.این دستگاه علاوه بر عملکرد اصلی ان یعنی گوشت کوب دارای دو عملکرد جانبی دیگر مانند همزن و خردکن است که از لوازم بسیار پر کاربرد در اشپزخانه می باشند.همزن از جنس میله های استیل و خردکن نیز دارای تیغه استیل برنده برای خردکردن گوشت ، سبزی ، پیاز ، مغز دانه ها و ... است.ناگفته نماند به جز قسمت موتور تمامی قطعات این دستگاه را می توان در داخل ماشین ظرفشویی قرار داده و شست و شو دهید.گوشت کوب سه کاره روگن المان 2220 دارای یک پایه نگهدارنده است که در زمانی که از دستگاه استفاده نمی کنید می توانید تمامی قسمت های انرا بر روی این پایه قرار دهید و به گونه ای به اشپزخانه خود نیز نظم ببخشید و حتی در صورت نیاز به استفاده از انها به راحتی در دسترس خواهند بود.

گوشت کوب روگن مدل RU-2220

ویژه گی های گوشت کوب روگن مدل RU-2220

  • موتور پر قدرت 1200 واتی با میزان صدا و لرزش بسیار کم
  • قابلیت تنظیم سرعت در 20 درجه مختلف متناسب با نیاز کاربر
  • طراحی ارگونومیک برای استفاده راحت
  • بدنه ای ساخته شده از استیل برای استحام و زیبایی
  • تیغه گوشت کوب از جنس استیل و چهار لبه
  • پایه گوشت کوب از جنس استیل با قابلیت قرار گیری در مواد غذایی سرد و گرم
  • دارای لیوان پلاستیکی گوشت کوب با گنجایش 0.6 لیتر
  • دارای سری همزن برای همزدن مواد غذایی مختلف
  • خردکن با تیغه استیل برای خردکردن هر نوع مواد غذایی
  • دارای پایه نگهدارنده برای نگهداری در حالت عدم استفاده از دستگاه
  • قابلیت قرار گیری قسمت های مختلف دستگاه به جر موتور برای شست و شو در ماشین ظرفشویی



ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Rugen RU-2220

مشخصات

برند
RUGEN
نوع محصول
گوشت کوب برقی سه کاره
جنس بدنه
استیل و پلاستیک
رنگ بدنه
استیل - مشکی
توان دستگاه
1100 وات
قطعات همراه
سری همزن میله ای از جنس استیل - خردکن با تیغه های استیل
گنجایش
دارای لیوان گوشت کوب با گنجایش 0.6 لیتر - دارای خردکن با ظرفیت 0.5 لیتر
تنظیمات
تنظیمات سرعت در 20 درجه
قابلیت ها
طراحی ارگونومیک برای کاربرد اسان
سایر ویژه گی ها
دارای پایه نگهدارنده برای حالت عدم استفاده از دستگاه
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845 گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845 گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845
ناموجود
دوست داشتن
1,100,000 تومان (بدون مالیات)

گوشت کوب برقی گوسونیک مدل GSB-845 دستگاهی با سه عملکرد مختلف است.توان موتور ان 1200 وات بوده و دارای طراحی و کیفیت ساخت مناسب است.دارای پایه گوشت کوب استیل با تیغه 4 لبه مقاوم و ضد زنگ است.ظرف خردکن ان 0.6 لیتر گنجایش دارد و دارای تیغه چهار لبه استیل است.این دستگاه دارای سری همزن با قابلیت نصب اسان است.

دوست داشتن
گوشت کوب برقی فکر مدل Lucca Q گوشت کوب برقی فکر مدل Lucca Q گوشت کوب برقی فکر مدل Lucca Q
دوست داشتن
2,270,000 تومان (بدون مالیات)

گوشت کوب برقی فکر مدل لوکاکیو  Lucca Q یکی از بهترین محصولات این شرکت است.این دستگاه با کارایی مناسب و طراحی عالی خود توجه همگان را به خود جلب کرده است.شرکت Fakir برای این دستگاه سه عملکرد مختلف و پر کاربرد در اشپزخانه را در نظر گرفته است تا دردسرهای استفاده از غذاسازهای بزرگ را از شما دور کند.گوشت کوب Lucca Q دارای سه عملکرد مختلف گوشت کوب برقی ، خردکن و همزن است که تنها زحمت استفاده از ان فقط با نصب سری های سه گانه بر روی موتور است.

دوست داشتن
گوشت کوب برقی بوش مدل MS6CM6120 گوشت کوب برقی بوش مدل MS6CM6120 گوشت کوب برقی بوش مدل MS6CM6120
دوست داشتن
3,000,000 تومان (بدون مالیات)

گوشت کوب برقی بوش مدل MS6CM6120 یکی از دستگاه های خوش ساخت و با کیفیت این برند معتبر است.این دستگاه دارای 2 نوع عملکرد مختلف است و می تواند عملکرد گوشت کوب و خردکن را برای شما به راحتی انجام دهد.این گوشت کوب برقی بوش دارای توان 1000 وات است و امکان تنظیم سرعت را تا 12 درجه در اختیار خواهید داشت.پایه گوشت کوب از جنس استیل است و امکان قرار در مواد غذایی داغ و سرد را به راحتی در اختیار شما قرار می دهد.

دوست داشتن
گوشت کوب برقی کرکماز مدل Mia Mega A447 گوشت کوب برقی کرکماز مدل Mia Mega A447 گوشت کوب برقی کرکماز مدل Mia Mega A447
دوست داشتن
2,790,000 تومان (بدون مالیات)

گوشت کوب برقی کرکماز مدل Mia Mega A447  یکی از دستگاه های چند کاره و حرفه ای این شرکت است.این دستگاه در واقع 3 در 1 است و همزمان با انجام عملکرد گوشت کوب و له کردن مواد غذایی دارای یک خردکن برای خردکردن هر نوع ماده غذایی و هم چنین یک همزن دوقلو بسیار با کیفیت است.این دستگاه 850 وات توان دارد و با داشتن تیغه های 4 لبه از جنس استیل می تواند به اسانی هر ماده غذایی را له کند.طراحی این گوشت کوب برقی نیز مثل دیگر محصولات برند KORKMAZ در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است و حتی این دستگاه برای احترام به سلیقه خریداران در رنگ های مختلف و متنوعی نیز تولید شده است.

دوست داشتن
گوشت کوب برقی سه کاره سنکور مدل SHB 5608BK گوشت کوب برقی سه کاره سنکور مدل SHB 5608BK گوشت کوب برقی سه کاره سنکور مدل SHB 5608BK
دوست داشتن
3,190,000 تومان (بدون مالیات)

گوشت کوب برقی سنکور مدل SHB 5608 BK دستگاهی حرفه ای و سه کاره است.این گوشت کوب دارای قابلیت سه نوع عملکرد مختلف از جمله خردکن ، همزن و گوشت کوب است.این دستگاه مجهز به موتور بسیار پر قدرت 1200 واتی از نوع Extra Quiet DC Motor است و بسیار کم صدا و کم لرزش است.با وجود گوشت کوب سه کاره سنکور شما یک خردکن برای خردکردن سبزی ، پیاز ، مغز دانه ها و ... در اختیار خواهید داشت.هم چنین می توانید با نصب سری همزن ان یک همزن حرفه ای در اختیار داشته باشید.از ویژه گی های این گوشت کوب شرکت SENCOR داشتن تیغه های بسیار مقاوم از جنس تیتانیومی در گوشت کوب ان است.این دستگاه قابلیت تنظیمات سرعت در 20 درجه مختلف را نیز دارد.

دوست داشتن
ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 28 مدل FLCMSHR28 ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 28 مدل FLCMSHR28
جدید
دوست داشتن
1,250,000 تومان (بدون مالیات)

ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 28 مدل FLCMSHR28 از نوع دو دسته و دارای سایز دهانه 28 سانتی متر است.این ماهیتابه در سه رنگ مشکی ، طوسی و زرشکی نیز تولید شده است.

دوست داشتن
ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 24 مدل FLCMSHR24 ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 24 مدل FLCMSHR24
جدید
دوست داشتن
1,050,000 تومان (بدون مالیات)

ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 24 مدل FLCMSHR24 یکی از بهترین ماهیتابه هایی است که شما می توانید دراشپزخانه خود داشته باشید.برای ساخت این ماهیتتابه از بهترین پوشش گرانیت استفاده شده است و در سه رنگ مشکی ، طوسی و زرشکی نیز تولید شده است.

دوست داشتن

فهرست

از زبان مشتریان

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم