خردکن سیلورکرست مدل SL-2023

خردکن سیلورکرست تیغه تیتانیوم 6 لبه SL-2023 دستگاهی برای خردکن انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات ، پیاز ، قارچ و حتی یخ و چرخ کردن گوشت است.داشتن 2 تیغه 6 لبه از جنس تیتانیوم در کنار اتصالات فلزی و هم چنین موتور پر قدرتی که شرکت SILVERCREST برای ان در نظر گرفته است این خردکن را به انتخابی ایده ال برای آشپزخانه شما تبدیل کرده است.

ادامه مطلبShow less
مرجع:
SILVER CREST SL-2023
دوست داشتن3
افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها
نام تجاری:
1,950,000 تومان (بدون مالیات)
اضافه به مقایسه0
توضیحات

مشخصات کامل خردکن اصلی سیلورکرست مدل SL-2023

در میان سیل مختلفی از دستگاه های برقی آشپزخانه خردکن های برقی این روزها در کانون توجه هستند و دلیل ان نیز به کاربرد زیاد و نیاز فراوان به انها در آشپزخانه بر می گردد.خردکن برقی سیلورکرست آلمان مدل SL-2023 محصول جدید این برند خوشنام است که با قابلیت هایی که دارد می تواند بهترین گزینه برای استفاده در آشپزخانه شما باشد.این خردکن سیلورکرست به موتور بسیار پر قدرت 3000 وات مجهز شده است تا شما هیچ نگرانی از خرد کردن مواد غذایی مختلف با ان را نداشته باشید.خردکن SL2023 محصول سال 2023 است و طبیعتا تا به امروز از اخرین فن اوری های روز در این زمینه برخوردار است.برای این خردکن از تیغه های جدید تیتانیومی طلایی رنگ استفاده شده است که بسیار مقاوم تر از تیغه های استیل هستند و بسیار دیرتر از تیغه های استیل کند می شوند.خردکن سیلورکرست تیغه تیتانیومی البته طراحی تیغه ان نیز متفاوت است و دارای 6 لبه برای خردکن سریع تر و یک دست تر است.خردکن Silver Crest Germany دارای اتصالات تمام فلزی است و اثری از ساییده گی و استهلاک در قسمت های اتصالات ان در طول زمان دیده نخواهد شد.این محصول دارای کاسه شیشه ای با گنجایش 3.8 لیتر است و بسیار مناسب برای استفاده های خانگی و خرد کردن مواد غذایی مختلف در حجم متوسط است.این دستگاه یک قطعه مخصوص برای پوست کن کردن سیر نیز دارد که می توانید با قرار دادن ان در جای تیغه از ان استفاده کنید.خردکن 3000 وات سیلورکرست دارای قابلیت تنظیم سرعت است و شما می توانید به راحتی سرعت چرخش تیغه را با کمک دکمه های قرار تعبیه شده در قسمت بالای موتور تنظیم کنید.با کمک این خردکن می تواند انواع سبزیجات ، مغز دانه ها ، پیاز ، گوشت ، یخ و ... را خردکنید.


قیمت خردکن سیلورکرست با تیغه یدک

ویژه گی ها و قابلیت های مختلفی در این خردکن باعث شده است این روزها در بازار همه به دنبال خرید ان باشند اما مهمترین نکته مورد توجه در مورد ان به قیمت مناسب ان بر می گردد که باعث شده است شما با کمترین میزان هزینه بتوانید انرا خریداری کنید.


خردکردن هر نوع مواد غذایی با کمک خردکن 3000 وات سیلورکرست

شاید در مورد توان موتور این دستگاه این سوال برای شما پیش بیاید که توان 3000 ایا وقعی است یا نه؟خوب جواب بسیار ساده است و شرکت سیلورکرست (silvercrest) در خردکن جدید خود از یک موتور پر قدرت تر نسبت به مدل های قبلی استفاده کرده است تا ضعف موجود برای خردکردن برخی از مواد غذایی در انها را برطرف کند.در ضمن موتور این خردکن شرکت سیلورکرست دارای سیم پیچی از نوع مسی است که بسیار با دوام تر از موتورهای با سیم پیچی الومینیومی است.

حجم کاسه 3.8 لیتر بسیار مناسب برای استفاده در آشپزخانه

طبیعتا اگر شما بخواهید یک خردکن برقی برای استفاده در آشپزخانه برای مصارف روزانه بخرید نیازی به حجم بسیار زیاد ان ندارید.این خردکن دارای گنجایش 3.8 لیتر است و برای خردکردن حجم مناسبی از مواد غذایی مختلف و نیازهای خانگی بسیار مناسب است.

تیغه یدک برای اطمینان از دوام کاری ان

شاید مهم ترین نگرانی در هنگام خرید لوازم برقی ، مخصوصا لوازم آشپزخانه عدم تهیه قطعات یدکی در صورت خراب شدن دستگاه است.برای رفع این مشکل شرکت سیلورکرست برای این خردکن خود یه تیغه یدک نیز در نظر گرفته است تا خریدار از دوام کاری دستگاه نیز اطمینان اطمینان داشته باشد.

ایا خردکن سیلورکرست sl-2023 گارانتی دارد؟

فروشگاه تهراکالا وارد کننده مستقیم محصولات برند سیلورکرست است و تمامی محصولات این شرکت از جمله خردکن جدید ان با تیغه های تیتانیومی شش لبه دارای گارانتی 18 ماهه است و شما در هنگام خرید این خردکن فقط کافیست با شماره درج شده در کارت گارانتی تماس بگیرید تا ثبت سیستمی ان نیز انجام شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
SILVER CREST SL-2023

مشخصات

برند
SILVERCREST
نوع محصول
خردکن برقی
مدل
SL-2023
سال ساخت
2023
کشور سازنده
آلمان
جنس بدنه
استیل و شیشه
توان دستگاه
3000 وات
قطعات همراه
تیغه یدک - قطعه همزن - قطعه مخصوص پوست کندن سیر
گنجایش
3.8 لیتر
تنظیمات
چند سرعته
قابلیت ها
تیغه تیتانیومی 6 لبه - اتصلات و شفت فلزی
سایر ویژه گی ها
طراحی زیبا - کاسه شیشه ای با قابلیت مشاهده مواد غذایی داخل ان
نظرات
بدون نظر
محصولات مشابه
خردکن هوم ایزی ALW-FC38SS خردکن هوم ایزی ALW-FC38SS خردکن هوم ایزی ALW-FC38SS
جدید
دوست داشتن
2,190,000 تومان (بدون مالیات)

خردکن هوم ایزی در بین تمام خردکن های موجود در بازار از قابلیت هایی برخودار است که نمی توان به هیچ وجه انرا با سایر مدل هاه مقایسه کرد.هوم ایزی در واقع انقدر پر قدرت  و با کیفیت ساخته شده است که سازنده انرا Meat grinder یا همان چرخ گوشت نامیده است.این دستگاه از یک موتور با توان واقعی 1000 واتو  بسیار پیشرفته با قابلیت تنظیم دو سرعته برخودار است و کاسه ان از جنس استیل با گنجایش دو لیتر است.برای پی بردن به کیفیت ساخت این خردکن می توانید از طریق لینک موجود در پایین وارد صفحه این محصول در سایت بین المللی امازون شوید.

دوست داشتن
خردکن روگن مدل RU2330 خردکن روگن مدل RU2330 خردکن روگن مدل RU2330
دوست داشتن
2,450,000 تومان (بدون مالیات)

خردکن روگن مدل RU2330 محصولی جدید از کمپانی RUGEN است که برای خرد کردن هر نوع مواد غذایی مناسب است.خردکن روگن 2330 دارای توان 1000 وات و تیغه های 4 لبه تیتانیومی بسیار مقاوم و برنده است.این خردکن هم چنین دارای کاسه 6 لیتری از جنس استیل است.

دوست داشتن
1,799,000 تومان (بدون مالیات)

خردکن برقی روگن مدل RU-2320 دارای کیفیت ساخت بسیار مناسب بوده و برای کاربردهای روزمره در آشپزخانه مناسب است.خردکن اصلی روگن دارای شماره مدل RU-2320  بوده و تیغه شش لبه تیتانیومی دارد هم چنین نوشته روگن بر روی موتور به صورت برجسته است.در نظر داشته باشید نمونه فیک این محصول فاقد هولوگرام و گارانتی شرکت روگن است.

دوست داشتن
خردکن کرکماز مدل Pro Magic A460 خردکن کرکماز مدل Pro Magic A460 خردکن کرکماز مدل Pro Magic A460
دوست داشتن
2,350,000 تومان (بدون مالیات)

خردکن برقی کرکماز مدل پرو مجیک Pro Magic A460 یکی از دستگاه های کاربردی در اشپزخانه است.این دستگاه دارای توان 900 وات بوده و بسیار پر قدرت است.دارای یک تیغه از جنس استیل است و به خوبی می تواند برای خردکردن سبزی ، پیاز ، مغز دانه ها ، گوشت و حتی یخ کاربرد داشته باشد.شرکت KORKMAZ ترکیه در ساخت این خردکن خود از یک کاسه شیشه ای با گنجایش 1.25 لیتر استفاده کرده است.

دوست داشتن
یخ ساز هیلبرون مدل HN-1805-7 یخ ساز هیلبرون مدل HN-1805-7
جدید
دوست داشتن
8,400,000 تومان (بدون مالیات)

ویژه گی های یخ ساز هیلبرون مدل HN-1805-7

  • قابلیت درست کردن ۱۲ تا ۱۵ کیلو یخ در ۲۴ ساعت
  • قابلیت تولید 9 حبه یخ در 5 دقیقه
  • توان مصرفی : 130 وات
  •  دارای سبد مخصوص قالب یخ ها
  • جنس بدنه : استیل مقاوم
  • دارای پایه ضد لغزش
  • مخزن آب : 1.6 لیتری
  •  محفظه از جنس استنلس استیل
  •  تشخیص هوشمند و اعلان مخزن آب
دوست داشتن
جاروشارژی زمین شوی بیسل مدل CrossWave HF3 جاروشارژی زمین شوی بیسل مدل CrossWave HF3
جدید
دوست داشتن
25,000,000 تومان (بدون مالیات)

جاروشارژی بیسل مدل Crosswave HF3 دستگاهی سه کاره برای جاور کردن و تمیز کردن انواع سطوح سخت مانند سنگ ، سرامیک و سطوح پارکت دار است.این جاروشارژی سه کاره بیسل شارژی است و شما در هنگام استفاده از ان محدویتی از نظر کابل برق ان ندارید.

دوست داشتن
ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 32 مدل FLCMSHR32 ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 32 مدل FLCMSHR32
جدید
دوست داشتن
1,650,000 تومان (بدون مالیات)

ماهیتابه گرانیت لایف اسمایل 32 مدل FLCMSHR32 مناسب برای پخت و پز انواع مواد غذایی و مخصوصا سرخ کردنی تولید و طراحی شده است.این ماهیتابه در سه رنگ طوسی ، زرشکی و مشکی نیز تولید شده است.

دوست داشتن

فهرست

از زبان مشتریان

خانه

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم